engla i sonia

2010-03-16 | 20:38:44



jag hade faktiskt glömt att jag gjorde en beställning från h&ms samarbete med sonia rykiel för någon månad sedan, så idag kom det som en glad överasskning när paketet kom på posten :) engla som själv har fått peka ut vad hon ville ha var överlycklig och ville pröva direkt! strumpbyxorna köpte jag dock i butik så det har används väl ska ni veta :)

den svarta tröjan är smått underbar! jag ångrar lite att jag inte beställde en likadan till mig själv (som jag aldrig i hela mitt liv hade burit samtidigt som engla, sådant kan vara det värsta jag vet .. sorry). kjolen är även den en snurrkjol precis som denna och den här klänningen, och engla bara älskar den!

jag gillar att allt i den här kollektionen är finstickat det gör de liksom lite mer 'exklusivt' utan att kännas som 'finkläder' , kanske ni förstår ? haha :) det blev även en tröja till som jag ska visa er sen. även den hade jag gärna sett på mig själv ;)

kläder
sonia rykiel för h&m

Kommentarer
Alexandra

Jag håller med dig - kommer aldrig heller matcha mina barn. Ever. Men söt är hon och tröjan är superfin!

2010-03-16 21:07:43 http://masoou.com
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Super snygg outfit!

Gillade matchningen av kläderna :)



Kram kram

2010-03-17 07:56:46 http://edvinsmamma.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback