Sonia Rykiel

2010-02-21 | 20:16:15



igår när jag i små panik tog mig till närmsta h&m för att kika på min engla i skylten så kunde jag inte motstå frestelsen att gå in i butiken och klämma på Sonia Rykiels nya kollektion fär h&m, och oj vilken kollektion foks! Jag är imponerad :) framför allt av barnkläderna, vuxen kläderna var fina men inget som skrek 'emily!'.

det här fick iaf följe med hem i påsen till engla.

klänning 199.-
strumpisar 99.-
tröja 199.-

men det jag egentligen 'var ute efter' fanns inte kvar så när jag landade hemma så var det bara till att besöka webbshoppen och fylla shoppingpåsen på nytt :) detta kommer hem till oss i mitten av mars;



pix



Kommentarer
Alexandra

Jag kunde inte heller låta bli.. ;) Fast det blev allt lite ränder till mig själv.. :)

2010-02-21 21:07:41 http://masoou.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback