sunday

2010-07-04 | 10:23:46

dessa två donnorna är verkligen söta ihop! det kan leka lugnt i timmar och på en sekund så kan de ryka ihop som katt och råtta. det kan bråkas, donderas och i vissa fall - slåss. men sen går det 10 sekunder, det båda surar i varsitt hörn och sen säger någon nått också var det på lek-banan igen :)

haha jag tror man skulle kunna se dem som syskon i många fall, det behandlar iaf varandra precis som om de vore de. idag ska novisen iaf få fira engla, hon missade kalaset igår .. jag ska köpa en tårta och försöka remake gårdagen. men det är lite senare de!

först ska jag och engla till kim och fota hennes underbara lilla bebismage! hon är i vecka 19 och vi har sagt att jag ska fota henne den här gången + ett par gånger till. det kan vara något av det roligaste jag vet - fota pregos! man bara MÅSTE ha fina bilder från sin graviditet, så är det. jag har inte så många så jag tvingar mig på andra :P

det första engla sa när ja berättade vad vi skulle göra idag var "mamma, då kan jag kanske måla på kims mage?" mja .. jag vet inte det, haha. hon gjorde ju ett jobb för mama för några månader sedan där hon målade på en gravids tjejs mage, haha. tror det är september numret om jag inte minns fel?

Kommentarer
ina-bina

Åh... bilden! Dom kommer växa upp och bli ett riktigt radarpar de där två ;)



Och sött att hon ville måla magen, hehe :P

2010-07-04 10:46:22 http://inabina.blogg.se/
Carro

gud vilken härlig bild! :)

Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥

Vilken superhärlig bild! Absolut en bild som man inte kan sluta le när man ser :)



Tack vännen! Kan inte annat än le o hålla med om att dom är underbart fina :)



Kramar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback