pixes

2010-08-02 | 19:47:41




somsagt så gick plåtning idag som en dans. engla gillar verkligen hela den här grejen och som jag skrivit om tidigare så skulle jag aldrig gå med  på sådant här om inte engla tyckte det var så roligt! och ja, lite extra kul var det såklart idag när man fick en massa saker också ;) det slår väl aldrig fel?

oftast när det är plåtningar så är det - precis som nu, så att sakerna/kläderna man plåtar kommer ut framöver. ibland kan det handla om ett par veckor, ibland några månader och nu 1 år!! sjuk framförhållning där :) engla har ju gjort en del grejer på sista tiden och jag har börjat tappa bort var det är jag ska kika och speciellt när det är ...

september
- mama gravidbibeln (?)
13&14 september - jag i SVD bilaga
höst/vinter - h&m jackkampanj i butik
höst - lindex web/butik(?)
tillander smycken, nu?

jag bör väl försöka hålla koll som jag alltid tidigare har gjort (eller ni har sett åt mig att engla suttit på h&m osv ;) men somsagt det är inte helt lätt att komma ihåg osv men ja .. fortsätt hojta om jag missar!

nu ska vi äta thai mat med mitt fina ♥ som just anlänt hem från en grabbweekend på öland :) later!

Kommentarer
Hondjur

Hej söto! Ljuvliga bilder på englabanan som vanligt! Lilla charmtrollet! :) Vi skall åka med ..eh.. minnet. Viking Cinderella. Larz-Kristerz spelar :p Ja, jag vet. Tyst! :D Men det har blivit våran grej. haha. Men det finns ju massa annat med på båten. Vi åker den 25:e augusti. Haka på? ;) Kramar!

2010-08-02 21:44:37 http://sagoelin.blogg.se/
Frida

Du länkar väl sen så vi kan se bilderna?

2010-08-02 23:05:38
freja

vilken lycka för engla att få ta med sig sakerna hem! haha lilla hjärtat, kan tänka mig att hon skuttade hem på moln. <3

2010-08-03 07:14:51 http://stocktownstories.blogg.se/
Martina

Såg din lilla tös på stora bilden när vi kom in på lindex här om dagen! Blir overkligt efter man sett lillfröken på din sidan o den står hon i butiken o smilar! Fina unge! Ha en underbar helg mvh Martina + 2

2010-09-17 21:01:52 http://martyshome.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback