vab.

2012-11-26 | 18:48:18
de senaste veckorna har varit rätt fullproppade med vab måste jag medge. det är väl som man säger att alla får sin del av sjukdomar, tidigt i livet eller lite senare. min syster tex har ju sin lilla nikki som är sjuk till höger och vänster och jag som har varit rätt skonad från sjukdomar med engla har nu börjat få min dos känner jag.
 
här om veckan var de 40'c feber och en knockad liten engla som fick vara hemma och glo film i dagarna tre. idag var det dags igen. en hel natt av slemmig hosta är inte kul för varken barn eller mamma som försöker sova brevid. det blev till att vara hemma idag.
 
engla har nästan inte hostat överhuvudtaget idag vilket gör mig smått irriterad (fast att det såklart är grymt skönt om det inte blir värre) för vi är ju liksom ändå hemma. haha. vilken dubbelmoral! om det inte eskalerar inatt så blir det skola för fröken imorgon och butik för mig. jag får väl hälla i henne honungste eller liknande ikväll :)
 
liten sovandes söt och massor av julpyssel igår.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback