sommaräng i vardagsrummet!

2012-03-27 | 11:10:38
 
en del av vårat vardagsrum!

förra veckan åkte denna tavlan upp över soffan i vårat vardagsrum. jag älskar motivet, som en sommaräng! en tavla som inte kommer få sitta föralltid kanske och som inte har ett åretruntmotiv, men den är fin! det är mkt vitt i den här delen av hemmet och det behövs lite färg i form av tavlor och kuddar!

jag har lovat christian att det inte ska bli några dyra inköp denna månaden eftersom jag har vabdagar och vi även ska ha en min 25 års fest nu i april och där lär det behövas några slantar.

det jag mest känner att vi behöver införskaffa nu är hyllor till köket och tavlor etc att få upp i sovrummet. de rummet var de rummet jag trodde jag skulle bli 'klar' med först och som skulle kännas bäst (med vår älskade liljekonvaljtapet ♥) men nä .. det har inte riktigt kommit i sin ordning där .. fortsättning följer :)

Kommentarer
Therese

Är kär i hela vardagsrummet. Man blir lycklig!!

Kram.

2012-03-27 12:00:19 http://detljuvalivet.blogg.se/
Frida-FantastiskaMamman

Men det är ju det som är små bra med små detaljer, de konstar inte så mycket men kan förändra ett helt rum...



Kram

2012-03-27 12:26:40 http://fantastiskamamman.se
julia

ni har det så fint :)

2012-03-27 22:42:09 http://juliasbullar.blogg.se/
julia

åh, det var längesen jag hälsade på din blogg.. blev just påmind om varför jag tycker om den så mycket!

och sååååååååååå fint vardagsrum:) pussisar!

Ellinor

Vart har ni köpt eran soffa ? Snälla svara , har letat efter soffa i ett halvår men inte hittat någon, eran är fantastiskt :)

Mail : [email protected]

2012-04-08 20:32:42
fannie

Var kommer tavlan ifrån?

2012-08-29 19:09:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback