fotografering.

2012-04-12 | 07:42:53


engla 3 år!


men vad är det för ett jäkla skit väder vi har? grått grått och åter grått :( inte direkt upplyftande. tur är kanske att man jobbar långt in i ett centrum och inte ser ut på 8 timmar per dag, haha, iaf i dessa tiderna!

jag har börjat kika tillbaka en del på min blogg och har insett hur fruktansvärt dålig jag blivit på att fota saker och ting! förr var kameran med day in and day out men nu för tiden ligger den tryggt i sin låda och tas bara fram då och då, svensson varning.

jag köpte ju en liten och smidig kamera för något år sen eller två men det var ju den engla lyckades tappa i sicilien så inte objektivet vill åka ut :( kanske ska ta och laga den så det blir lite mer bilder? lite då och då slänger jag ju dock upp bilder från min iphone men den kvalitén är ju ingen höjdare .. få bli bättring där helt enkelt :)


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Här skiner solen idag, hoppas att den gör det hos dig också :)



Ta kort är verkligen super roligt, så laga din så du kan ta många fina kort...



Kram

2012-04-12 09:40:31 http://fantastiskamamman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback