haha haléns

2011-09-08 | 20:31:09


engla på haléns hemsida.

haha, jag kan inte säg annat! engla ser så jävla rolig ut på det här bilderna :) som alltid söt men ja kanske katalog bilder inte är suuuper välarbetade? "hoppa" klick "ja stå där" klick "fäärdig!" .. haha! satt och bläddrade länge och väl mellan märken och kläder och fröken dök upp lite här och var på hemsidan.

lisa var med henne på den här plåtningen och jag vet speciellt att galonoverallen (hej plastsäck) var ett hett samtalsämne. tydligen var 104 för stort på engla och hit o dit. söt är hon iaf men kläderna får stå för sig själva ;)


Kommentarer
Mela

haha, lite "b" med klämmorna på sidan på galonoverallen ;)

2011-09-08 21:30:40 http://melano.webblogg.se/
nina

jag var med henne på vinterutstyrseln med vinterkappa o mössa i hettan och hoppa på studsmattan. Blev lite jobbigt på slutet.kramis

2011-09-09 10:58:54
Malin - Mamma till Alice & Lowe

Guud vad söt hon är! :D Så himla roligt att hon är modell, har inte tittat in på ett tag! :)

Hoppas ni har det bra.



kram

2011-09-09 21:26:45 http://alicesmamma.blogg.se/
Emma

hihi ja engla är med i många kataloger tycker ja . hon har ju varit på lindex,hm o nu halens. brukart hon inte plåta för Polarn och pyret? Hon har iaf mkt av deras kläder i gaderoben verkar de som:) Söta bilder på henne, galonoverall bilden e söt men naturlig:)

Anonym

Min personliga åsikt är att de är precis sådär barn i englas ålder ska se ut. Och inte som den hemska bild tidigare, sminkad o stylad där de ser ut som hennes ålder har dubblas.

2011-09-11 14:38:02
emily

anonym - hehe nu menade inte jag att engla skulla haft smink eller så på sig utan mer att bilderna inte var redigerade (menar inte engla) och bara klickade, inget extra. det tyckte jag va b. och som mela skrev, man ser liksom klämmor på overallen!? annars tycker jag alltid att engla ser ut som hon ska! på bilden du nämnder har hon ärligt inget smink, hon är redigerad.

2011-09-11 19:31:38 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback