klippa?

2011-05-31 | 13:35:28


engla 2009.

engla tjatar om att ha långt hår. hon vill att det ska gå en bit nedanför axeln, något längre än på den här bilden. för ett par veckor sen var det rapunzel-långt som gällde men nu har hon fölikat sig med att det kommer dröja typ 100 år innan det skulle kunna ske - och det är fruktansvärt opraktiskt!

i alla fall så är jag i valet och kvalet om att gå och klippa henne iaf. eller att syster får lov att göra det vid tillfälle? jag har försökt att förklara för damen att man måste hålla ordning på håret och klippa det med jämna mellan rum för att det ens ska kunna växa och bli långt och fint :) "annars blir det slitet" .. "som på dig mamma?" .. eh va?

engla är inte med på noterna .. får bli till att muta kanske? alltid skönt med lite kortare inför sommaren, tror nästan vi klippte de sist förra sommaren? well .. det är så dags nu igen!


Kommentarer
freja

haha snacket om att man måste klippa för att det ska växa bra att vi haft här hemma med.. "men freja, kan inte sanna sätta löshår på mig oxå?" fick jag tillbaka då.. Hum..

2011-05-31 13:52:10 http://stocktownstories.blogg.se/
Sara

Hehe, jag vill fortfarande inte riktigt gå med på att man måste klippa håret ibland för att det ska bli längre. Och jag är ändå 22 år snart. ;)

2011-05-31 14:09:48 http://helgur.blogg.se/
Siss

Moster ska hjälpa gullegrisen :-) Hon brukar ju tycka att det är ok när jag klipper henne. Vi fixar på torsdag kanske? Puss

2011-05-31 14:42:26
Fröken Isakson

Ja det är ju så typiskt det där. Min lilla kille vill inte heller klippa sig. Ursöt bild förresten. kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback