first sleepover!

2011-05-16 | 21:38:22
söta fina lilla älsklings ungen min ♥

på fredag kommer engla hem igen efter 2 veckors semester hos sin pappa. det ska bli så underbart härligt att få hem henne ♥ som jag längtar! ibland kan det dock vara rätt bekvämt att engla är borta, som idag tillexempel då vi har inventerat på jobbet och fixat. då är det en fördel att slippa försöka mecka ihop med engla, hämtning osv.

men nu längtar jag mest .. åh! min lilla fina! jag har planerat in en överasskning för engla när hon kommer hem :) det blir till att ta med sig englas bästakompis c hem för en sleepover hos oss - deras första!

det kommer blir godis, ostbågar, barbiefilm och mys i soffan! satan så härligt :) jag kommer ihåg första gången jag skulle sova över hos en kompis .. slutade med att mamma och pappa fick komma och hämta mig sent på kvällskvisten då jag hade krokodiltårar på kinderna och panikångest över att vara hem i från, hah! men jag ska försöka se till att c känner sig trygg i det hela och kan somna gott.

jag fick sms av c mamma idag och c hade blivit överycklig men samtidigt sagt "men inte utan min välling?" jag svarade att hos oss får alla som vill dricka välling, tjejerna har ju varandra med det :)

Kommentarer
Emma

Känner igen det där! Jag var 4 år när jag skulle sova över hos min bästavän/granne. Vi hade jättemysigt, men bästa vännen valde att berätta en skräckhistoria för mig om att det kommer en mördare och "besöker" hennes vänner som sover där. (Smart vän). Så det slutade också med krokodiltårar och en mamma som fick hämta ;) Hihi!

2011-05-16 22:39:00 http://emmawelin.blogg.se/
Mela

Åh så mysigt. Engla-Li hade sin bästa vän på övernattning för ett tag sedan. Inga problem. Dom åt också ostbågar och såg barbie film. Lycka :)

2011-05-17 11:44:11 http://melano.webblogg.se/
Maria

Men så gulligt, hoppas verkligen att lilla c stannar hela natten för det är nåt speciellt att vakna tiiiiidigt på morgonen av fnissiga små tjejer.

Min dotter vill fortfarande inte sova borta hos kompisar..men sådan var jag oxå, tyckte inte alls om att vara hemifrån. Så därmed har hennes kompisar fått sova hos oss istället.. jätte mysigt och betydligt lugnare än killar som sover över hos varandra.. då är det brottnings matcher hela natten ;-)



Kramar till dig!!!

2011-05-17 22:42:28 http://livetmedtre.wordpress.com
Lina

Gud så fina bilder du tar - vissa är verkligen helt magiska! :)

Hoppas ni haft en underbar lördag?

2011-05-21 21:28:23 http://ninninusens.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback