kryss!

2011-03-17 | 21:19:33

linda & björn när vi gick på isen i sigtuna


igår var jag, christian och engla uppe och åt middag hos linda och björn. som jag har skrivit om tidigar så kör vi en liten 'varannan veckas princip' med dem och då handlar det såklart om middagar, god dricka och gott sällskap :) vi gillar alla mat och vi gillar alla gott vin! alltid en liten utmaning att hitta på nytt och försöka göra något oväntat. igår blev det lite plock mat, oväntat gott, med pasta och pestor grund - nami!

engla var rätt gnällig och sur när vi kom upp och jag packade ner henne framför en film med välling. hon hade ätit middag innan vi gick hemifrån eftersom de blir försent för henne annars. självklart hade jag glömt hennes pyjamas byxor och det blev liv i luckan. suck. ibland kan engla verkligen fixera sig vid en sak och vägrar släppa det!

tillsist så somnade hon iaf med collin under armen vid 20 tiden .. idag tänker ja såklart att det kanske var lite sickness i kroppen som gjorde henne små sur och gnällig? jaja , sak samma. c fick bära hem henne vid elva snåret och då var hon helt däckad. "mamma ja kände inte ens att de va kallt ute" sa hon imorse, ts!

det blev iaf mkt prat om en kryssning som snart ska äga rum - haha! linda är en riktig kryssningtjej och jag som aldrig (förutom när jag var tolv och åkte med en kompis och hennes familj) har varit på en kryssning känner mig mest lite skeptisk .. men hey suprise me! det blir jag, linda och lisa som tar en tripp över vattnet om några veckor, hoppas på att komma hem i ett stycke iaf :) gott vin och lite dans är väl tanken? typ?


Kommentarer
FowZie - Felicia Aulén

FowZie är tillbaks på blogg.se igen!

Skönt att spela på hemmaplan!

2011-03-19 01:21:25 http://feliciaaulen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback