veckans polarn outfit!

2011-06-09 | 08:36:03

byxdress 345 kr kofta 295 kr keps 125 kr scarf 55 kr


nu är värmen äntligen här! jag tror det har gått en vecka med över 20'c varje dag - helt fantastiskt! i tisdags när engla skulle till dagis så sa jag till henne att välja ut något att ha på sig (hennes kläd-dag) och det blev i vanlig ordning klänning .. och strumpbyxor, såklart!

"engla det är varmt idag .. du kan strunta i strumpisarna"
"va? är det sant? helt utan?"

hon blev helt till sig lilla ♥ mitt! det var första givna dagen med bara ben! på dagis alltså, hemma kan man ju klä på och av som man vill. iaf så tog jag fram den här byxdressen idag när vi skulle gå till plåtningen, var på engla undrar om hon ska ha strumpbyxor under .. igen! med 25'c och tung åsk-luft-värme så skakade jag på huvudet.

så nu är sommare äntligen här på riktigt! tjocka strumpbyxor får läggas åt sidan och fram kommer kjolar, tunna tshirtar och linnen, klänningar och årets favorit - byxdressen! jag vet att jag skrivit om just den här byxdressen tidigare men jag var tvungen att visa den som "veckans polarn outfit" så ni på riktigt skulle få se hur fin den är ♥


Kommentarer
Jimmyalbertine

Very well done site! Please keep up the good work.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback