MINI RODINI - SWIMSUITS

2011-06-12 | 17:09:07

baddräkter från mini rodini.

åh jag har verkligen fallit pladask för mini rodinis badkläder! dom är helt fantastiska i år och jag skulle vilja ha varenda en till engla! dock så har jag precis köpt en röd/orange från polarn till engla men som hon ligger i vattnet och hoppar upp och ner så kanske vi behöver en till?

jag tänkte att engla ska få välja själv .. annars är jag tyvärr rätt bra på att köpa kläder över hennes huvud som jag tycker är fina och som sen bara bli liggandes. men hon lär ju älska den med svanen! eller kanske den rödrandiga? någon av dem kommer falla henne på läppen! blir att ta sig till nk i veckan!

Kommentarer
elsa

svar: okeej tack så mycket ! :) hur mycket kan det kosta tror du?

2011-06-12 17:16:52 http://elsaannakristina.blogg.se/
Johanna

fin blogg :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback