tjugohundrafem

2011-07-29 | 15:31:39

engla viola aurora, 2005 ♥

alltså man kan bli blödig för mindre! som iprincip varje sommar så lånar jag pappas dator för bloggning, jobb mm här p gotland. inget undantag i år. självklart så sprang jag på dessa bilderna igen, åh min lilla ♥ jag kommer ihåg att jag la över dem för flera år sen när vi var här första sommaren.

engla var bara 7 dagar när vi åkte över till gotland. egentligen var ju hela tanken att hon faktiskt skulle ha fötts här, men har man bråttom så har man! (läs mer om det här) iaf så åkte vi hit och spenderade sommaren, precis som planen var. min lilla så liten så liten! 2195g vid födseln och inte många fler gram på bilderna inte.

hjälp! har min lilla var så nyttepytte?
ser ni skillnaden på pappas hand och engla?

Kommentarer
Maria

Åhhhh... sicken liten plutta!!

Underbar..

Jag är precis likadan, kan sitta och lipa medans jag tittar på bilder då mina var mindre. Det är en jobbig känsla.. vemod blandat med lycka.

Kramar på er båda!!

2011-07-29 16:33:56 http://livetmedtre.wordpress.com
Erika

Jisses, har hon verkligen varit så liten?! Man har så svårt att förstå att barn har varit mindre än de är "idag". Emeline var väl så här stor när hon kom ut liksom :P

2011-08-03 14:20:51 http://mylittlewords.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback