de blir en dag på stranden!

2011-07-10 | 10:48:43

engla i torsdag ♥

dagarna flyter på här på ön och vi badar, solar och har det bara helt fantastiskt härligt! finns liksom ingen tid till att sitta framför datorn och blogga :) jag fruktar nu inför måndag då jag lagt in en veckas jobb för att förlänga sommaren lite och komma in och styra upp lite innan jag har 3 veckor sem till!

visserligen så är det lika bra eftersom engla ska iväg och c jobbar också .. ingen jätte mening med att vara hemma och glida runt då. men efter en vecka med härligheter och få 'måsten' så känns de lite tungt ..

idag ska vi vänta in att molnen skingrar sig och solen tittar fram lite mer. kanske åka och bada? måste steka lite så ja kan gå runt och iaf känna mig brun nästa vecka :) hehe. packa måste vi också börja med .. englas resväska ska packas om och min ska packas ihop! känns som allt är utspritt i hela huset för tillfället :)

Kommentarer
Josefine, Blåeld

Med ön antar jag du menar Gotland? JAg vill också dit, så himla vackert!

Kram!

2011-07-11 21:59:21 http://blaeld.blogg.se/
Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 15:31:55 http://smsalåna.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback