i am a dreamer

2011-02-12 | 08:53:37



vi fick hem den här bilden på engla för några veckor sedan, som en förstoring. carolina som gjorde den här fotograferingen lovade nämligen engla, viskandes i hennes öra, att hon skulle få ge mig den i julklapp. dock så kunde inte engla hålla "hemlisen" mer än ett par 100 meter utanför studion och inte heller nådde den oss till jul.

men, glad är jag iaf att jag fått den! jag gillar den, de lite overkliga och ovissa i bilden. självklart så stod engla mot en vit bakgrund? tror ja det va .. ska kika på pix jag tog från studion och slänga upp sen :) oxå blev det så fint och fantasifullt med den här bakgrunden!! jag gillar skarpt. en grej är väl att engla ser lite dead fish lik ut .. förstår ni vad jag menar? uttryckslös? men som alltid är hon vacker och undertexten passar verkligen till bilden ♥

bilden finns på lapetitemag.com och i issue 3!


Kommentarer
Emma

En väldigt vacker bild!

2011-02-12 15:57:38 http://emmawelin.blogg.se/
Hondjur

Hon är ju så vansinnigt vacker lilla skruttan! :)

Hoppas helgen varit bra gumman!

Kram på Er!

2011-02-13 14:34:33 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback