en vecka senare

2011-02-19 | 14:05:48

finaste ungen min


fasiken vilken fullspäckad vecka det här har varit! det känns inte som jag varit hemma överhuvudtaget och allt har gått i ett. idag har jag och engla en kick back and relax dag! hon har sovit hos mamma inatt eftersom det var centrum fest där jag jobbar igår. nu kollar vi bullerbyn och äter bullar o godis. jag känner mig som en fab mamma!

jag tänker inte sitta och gå igenom min vecka för ska ja vara helt ärlig så vet ja inte riktigt vad jag har gjort när! nu vet ja att jag har tre dagar ledigt på raken och oj vad härligt :) jag behöver lite familjemys och sovmornar.


Kommentarer
Emma

Hoppas ni får en mysig helg tillsammans!



Många kramar!

2011-02-19 20:08:44 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback