gröna lund!

2011-08-04 | 09:07:10




grönan 2010.

somsagt så är det den här veckan ja, christian och engla har semester ihop och då blir det fullrulle kan jag säga! igår körde vi gröna lund all in med syster med familj, ellan och jonte. vi var där till precis öppning så vi hann åka en hel del innan folkanströmningen blev överväldigande, då blir det inge kul. köa köa köa! super skönt att vi slapp.

det nya för i år mot förra året var att engla nu är EXAKT 120cm! vilket på gröna lund innebär att en helt ny värd öppnar sig :) fröken får åka vilda musen, kvasten (iof 110cm där ..) flygande mattan mm. helt galet kul! eftersom vi alla köpt åkband så blev det ett evgt springande mellan attraktioner och jag och engla kom in på en second round innan klockan började närma sig 16 och vå p-plats behövde besök.

engla var helt överlycklig över dagen och jag är helt galet imponerad av henne ♥ en annan höll på att kissa på sig i vilda musen medan hon skrattade så hon skrek medans jag krampaktigt föskte trycka fast henne i stolen (bara för man är 120 så kan man var smal som en pinne och flyga runt som en vante i stolen).

inte hanns det med att fota inte .. jag har tre bilder på engla när hon äter pizza, haha!


Kommentarer
Vera

Hej!



Undrar bara var du köpt din snygga pippitröja?



Vänligen//Vera

2011-08-05 11:32:59
Anonym

Åh den är från cheap monday! Engla hade en likadan när hon va yngre :)

2011-08-05 14:33:29 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback