16 dagar!

2011-08-11 | 21:25:53

finaste tjejerna ♥

 

nu har nedräkningen börjat och en veckas solsemester närmar sig med stormsteg! den 27 augusti, tidigt tidigt på morgonen, så kommer jag och jeannine packa ihop oss och kidsen och åka ut till arlanda! åh fasiken vad underbart det ska bli. ni kan tro att kidsen tjatat sen den 3 juli "när ska vi åååka?" :)

jag har suttit och googlat lite på medeltemperatur för spanien i slutet av augusti och det ser lovande ut! förra året åkte vi vecka 34 och nu vecka 35 så det lär inte vara så stor skillnad men iaf :) vi mätt upp till 42'c sist .. kanske kan nöja oss vid 30'c - 35'c i år? :)

åh vad jag längtar .. snart är det jag som börjar "när ska vi ååååka jeannine!?"


Kommentarer
Siss

Åååå ni kommer få mysigt. Lite avis faktiskt. 4 dagar sol på 5 veckors semester är inte speciellt mycket. Så en vecka utomlands vore verkligen inte fel. Puss

2011-08-11 21:44:24
Emily

siss - nä attans alltså ;( vilken skit sommar! jag hade iaf tur med två av mina fyra veckor .. men ja man ska nog alltid satsa på lite utomlands för att försälra sig om sol :) saknar <3

2011-08-11 21:49:30 http://emslo.blogg.se/
Jeannine

Åhh det är typ snart ju. Kommer längta ihjäl mig när det närmar sig mer, nu längtar jag efter gubben och nya jobbet. Men snart så är det semesteeer hihi..

2011-08-12 11:17:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback