onsdag

2011-04-27 | 18:56:40
plåtningen gick fin fint idag! bilderna blev underbara och samarbetet med teamet var härligt :) tror det var juni, juli, augusti - numren? vi får hålla utkik tillsammans! det kommer vara någon form utav "sno stil" sida iaf!

efter plåtningen så gick jag och engla hand i hand på kungsholmen, köpte glass och njöt av solen. jag gick runt i linne, solisar och lockigt hår, fasiken så underbart! jag måste säga att jag är mäkta sugen på att köpa oss en locktång efter den här dagen. både jag och engla har sprungit runt i lockar och trivts fantastiskt!

efter en varsin sandwish så promenerade vi till karlberg och tog tåget för att möta upp c och hämta våra nya tapeter som kommit. åh det ska bli spännande att se hur det blir med dem i köket. kanske vi får se det till helgen?


jag är stolt över att vara din mamma ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback