mardrömar

2011-04-12 | 08:22:38

engla och nova i somras ♥  mkt härligar än mina drömar


kaffe och fillimpa för min del, engla har hällt i sig en välling och ätit yoghurt. så långt har dagen fortlöpt här hemma. inatt har jag sovit totalt värdelöst och drömt mardrömar - om spöken, och har inte alls kunnat sova speciellt bra. ursch! var länge sen jag drömde på det här settet förut och de va inget ja såg fram emot.

när jag drömer mardrömar brukar de oftast handla om döden .. inte spöken som i detta fallet. när jag vaknade var klockan 02.43 och jag kallsvettades och la mig nära c (som förövrigt bara flyttade sig längre bort) och kunde inte somna om. sen har jag legat halv vaken hela natten. kändes inte helt hundra när klockan ringde vid 6.30 .. blev att snoosa en halvtimme innan jag stapplade upp. nu ska ja hälla i mig mer kaffe.


Kommentarer
Siss

Världens finaste

2011-04-12 08:43:06
klemka

it's just nightmare! but i know...we all hate them soooooooo much:* good morning sweet girls

2011-04-12 09:03:36 http://klemka.blogspot.com
freja

jobbigt med mardrömmar! jag brukar drömma att nån galning kommer in med pistol i lägenheten och ska döda oss alla och sen säger att jag bara får välja ett barn att rädda.. ^^



men på tal om byxorna - ja, det blir nog köp! kanske! får se hur dom sitter på vega först :)

2011-04-12 09:15:39 http://stocktownstories.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback