frisk luft!

2011-04-11 | 17:55:28

efter en hel dag inomhus i os ifrån ajax och divers rengöringsmedel så tog jag och engla oss ut en sväng nu på eftermiddagen. har fått flera sms idag om att "åh nu är det vår +15 .." kul när man har en miljon saker att ta tag i och styra upp. efter lite övertalning så fick iaf engla med mig ut och gunga och klättra i klätterställningen.

det finns massor av bra parker här i närheten och engla älskar att gunga i någon sorts korggunga som finns nere på vår gård. på gården brevid har de dock just klätterställning och de är där det händer enligt engla!

vi träffade en liten albin och hans mamma där och engla och han jagade varandra och hade tävling om vem som var längst och vem som nådde vem här och där. haha, ungar! nu sitter vi dock inne igen och jag har lagt mig raklång i soffan med datorn på magen och how i met your mother på tvn. linas matkasse, var är du!?

det kan bli lite tradigt på måndagar när kassen ska komma. den kommer nämligen mellan 17-22 .. kul för de som får 22 .. då sover jag typ! den brukar komma 18 - 18.45 .. jag håller tummarna. orkar inte börja med annat ..


utanför vårat fönster börjar blommorna kika fram åh!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback