bokat och klart!

2011-04-05 | 14:49:52


42'c är aldrig fel inte heller sol & bad ♥

 


nu börjar semestern äntligen ta form och resor och planer har börjat förberedas :) jag och jeannine satt länge och disskuterade spanien igår och hur underbart skönt det var där förra året när vi körde en liten sista minuten och åkte till alicante och jeannines mormors hus. och nu hörrni! nu är det bokat och klart för denna sommar också :)

vi har pratat om det innan men för ett par veckor sen så gjorde vi slag i saken när biljettpriserna fortfarande var sjukligt låga. tror jag betalar ungefär 2500 kr för flygresan för både mig och engla, helt sanslöst! engla går ju för nästan fullt pris nu eftersom hon börjar bli så stor så det gäller att passa på när det är bra pris!

vi kommer åka ner vecka 34, det blir en sen resa innan skola och jobb sätter fart på riktigt. jag gillar tanken på att förlänga sommaren, ha något att längta till. vi har bestämt att vi delger tjejerna i juli, kanske på englas födelsedag? för att undvika väntan och tjat! det kan bli en härlig blandning av frustration och "men när är det augusti!? när!?" om man talar om det för tidigt. sist sa jag det dagen innan, haha, man får inte vara dum inte!


Kommentarer
Emma

Det kan nog vara bra att vänta med att berätta. Första gången jag åkte utomlands berättade mina föräldrar vart vi skulle först när vi närmade oss Arlanda ;) Men det var för att min pappa fyllde 40 och ville inte att vi skulle försäga oss till släkten om vart vi åkte någonstans (han hatar att bli firad). Jag förstod inte ens att det var något konstigt när en taxi hämtade oss vid 5 på morgonen, trodde fortfarande att vi skulle till min fasters sommarstuga... Det är svårt att koppla ihop saker när man är fem :)

2011-04-05 17:08:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback