lilla lindex

2010-09-27 | 22:41:53


engla just nu på lindex

engla har gjort en del jobb under den här tiden som gått. hon har gjort lindex x 2, h&m och stockmann. kanske har ni sett henne i mama - gravid bibeln som finns ute just nu också? men det gjorde hon iaf way back i mars, remember? jag ska visa er lite pix senare :)

lindex var det inte allt för länge sedan som fröken gjorde, lite snabbare ryck där :) jäkligt roliga bilder blev det också, crazy bananas, haha! jag kommer ihåg hur en sprang runt och gjorde "psychoeyes" hela den där dagen och tyckte att hon var sååå rolig. hon fick ju iaf typ världen största ögon på bilderna och de andra som de tog när engla hade typ vinterkläder på sig så var det ännu mer fisheye, bandanas! ni lär få se.

nu ska jag snart gå och natta mig själv efter en intensiv kväll med tårar och arga ord. engla vill inte sova i sin säng utan tyckte gott och väl att hon kunde sova i min! nono, inga knepiga vanor nu som blir omöjliga att vänja sig av med. det blev några tårar men med kompromissen att hon fick somna med öppen dörr så la hon sig lite motsträvigt :)

Kommentarer
Erika Berglin

Välkommen tillbaks till bloggvärlden och stort grattis till jobbet som butikschef! :D

2010-09-27 23:11:15 http://dumman.blogg.se/
Jeannine

Hon är så himla cool och fin på dessa bilder=)

Love it!

2010-09-28 08:24:05
ina-bina

Du är tillbakaaa! :D Undrade när eller OM du tänkte börja skriva igen, har faktiskt saknat dina inlägg ^^

2010-09-28 09:47:36 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback