vab second day

2010-10-13 | 10:19:35


lilla ♥ igår

38.4 visade tempen på imorse.
suck & stön.


ringde just till jobbet för att meddela vab imorgon också. som tur är så har jag finaste personalen som utan att blinka tar mina pass så jag kan vara hemma. somsagt så fick jag med mig lite jobb hem och det mesta kontorsjobbet kan jag göra hemifrån, tur det. annars skulle jag klättra ännu högre på väggarna och kännt mig inlåst här hemma.

engla är hyffsat pigg nu, febern har väl lagt sig straxt under 38 och hon leker på golvet i sitt rum iklätt helrandigt myssett :) är man sjuk så är man. "jag vill ha klänning" (inte ens varm av feber kan hon slita sig från klännings disskutionen)

syster och nikki kommer förbi en sväng snart och underhåller oss/mig. det blir till att hålla nikki en bit från engla och engla är inföstådd med att det enda som är ok idag är slängkyssar, hennes egen idé :) söt. kanske jag kan få undan lite mer tvätt och fix här hemma idag också .. man är ju inte dum att inte utnyttja att vi är inlåsta ;) ts.

Kommentarer
Britta Bloggar

Gud så söt hon är! VIlka ögon! Jobbigt att hon är sjuk däremot, krya på sig!

Maria

Fina Engla:-)

Vad tjatigt det är med alla dessa bacillusker...

Krya på dig Engla!



Kram

2010-10-13 13:17:48 http://sagafia.se
Sandra J - art design & photography

Så fina bilder :D

2010-10-13 15:00:19 http://saandraj.webblogg.se/
ina-bina

Åh, vilka underbara bilder... Har också feber, och tänk vad skönt om man kunde se lika charmig ut, hehe :P

2010-10-13 21:49:32 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback