snön föll

2010-10-22 | 16:26:54

utanför våra fönster imorse

japp, hela stockholm häpnas - som alltid, när den första snön faller! här har påan till denna dag pågått i ungefär 1-2 veckor vilket innebär att engla har öppnat sina blå på morgonen och sagt "jag går och tittar ut mamma .." och fram tills idag så har det varit suckar, stön och tunga steg från vardagrums fönstren, men icke idag!

"maaammmaaaa!! det snöar, det är snö, det har kommit snö, DET ÄR SNÖ IDAG!"


allt i samma mening, lite stapplandes och lyriskt. leendet på läpparna höll i sig hela vägen till dagis ♥ där blev det dock lite ledsan miner men det var snabbt avklarat! engla klädde mig med reflexer som hon gjort innan jag satte mig i bilen med siss & nikki och for i ilfart till ikea :)

nu är allt något mer komplett här hemma! tavlor har spikats upp, en bokhylla har tillkommit, nya gardiner och en ny löpare i köket, gardiner upp i englas rum och ett litet gäng tavlor har fått pryda en vägg :) allt har jag att tacka finaste syster för! vad skulle jag göra utan dig?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback