lön = inköp

2010-10-26 | 08:31:18

fleecetröja polarn o. pyret

igår var det ju som ni alla kanske märkte - lön! som jag väntat på den här lönen, jesus vad vi gått på knäna här hemma de senaste dagarna .. nej det var kanske att ta i men jag hatar begränsningarna som kommer med att inte ha pengar. sjukt jobbigt är det att alltid räkna, kolla och tänka till, men visst det är nödvändigt! gud vet att det inte är begränsade tillgångar här inte ...

igår kände jag mig smart när det första jag gjorde när jag gick upp var att betala alla räkningar. man känner sig direkt lättare. visserligen så har jag hyra + lån på autogiro så det dröjer lite innan det dras och det stör mig. men men, allt är iaf betalat och teckning finns på kontot :)

jag gjorde lite inköp igår, trots att jag bestämt mig för att skippa det och hålla i pengarna. det blev en rosa ny fleecetröja/jacka till engla, ett par uggs liknande skor från vincent till engla och ett par kängor oxå till engla. sådant som är nödvändigt med andra ord :) och jag har ju faktiskt slängt ut saker på trader .. så man får ta sig råd :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback