glas

2010-10-23 | 10:32:21
jag har en förmåga att samla på mig glas från höger till vänster och våra köksskåp svämmar nästan över av allt jag tryckt in :) ändå så känns de som att jag inte lyckats samla på mig glas för alla tillfällen utan mer eller mindre enbart "lite finare" glas i olika tappningar. men vanliga vardagsglas är det liiite sämre med (visst jag har det med .. men ja)

dessa har tydligen funnits på ikea tidigare - hur kunde jag missa!? men nu finns de altså på rusta och dit ska jag rusa idag för att försöka få tag i ett gäng :) jag tror det är rätt perfekta att ha som vardags vin/vatten glas! engla lär bli nöjd över att få använda "vinglas" till vardags, och med vatten i! det är alltid en lite glas-disskution här hemma ..


glas - rusta 15kr/st

Kommentarer
Maja

Dom där har vi! De är dom inte speciellt goda att dricka vin i för dom är så himla tjocka! Men fina... :-)

2010-10-23 10:57:26 http://majao.blogg.se/
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag är precis likadan! Jag skulle kunna bjuda ett helt kompani på saft ;)

2010-10-23 13:30:38 http://sagabus.blogg.se/
Frida-FantastiskaMamman

Jag sitter här och småler...jag samlar också på glas, har MASSOR...och även dessa från Ikea haha..



Ha en jättefin lördag!!



Kramar<3

Linda

Snygga glas det där. Men nu har jag ju precis köpt glas på IKEA. Så jag får nog nöja mig för ett tag framöver. Tills någon slår sönder dom.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback