velourklänning

2010-11-24 | 10:25:53

favoriten ♥

förra hösten köpte jag den här (till vänster) klänningen till engla på po.p. det blev en röd och en mörkblå, för det var en given favorit här hemma ska jag säga er :) mjuk och skön, snurrkjol och fin :) engla loves it! jag köpte 110/116 och det är en storlek som engla har haft och säkert kommer att kunna ha länge länge.

visserligen så gör det att man inte 'behöver' update garderoben så ofta och sådana här klassiker kan plockas fram igen men visst .. det är ju kul att köpa nytt .. under sommare så la jag undan dessa då det inte riktigt klassas som sommarklänningar men nu är de framme igen ;) engla är lycklig och snurrar runt i dessa flera dagar i veckan!

det jag skulle komma till är att po.p har gjort en ny tappning av denna i år igen! det är klänningen till höger som är årets jul velourklänning .. åh. jag skulle vilja köpa dem i år igen. den blå är en helt annan blå en den från föregående år .. en liite finare blå? vill iaf tipsa er om denna för de är en riktig keeper som går till vardag o fest!

klänning polarn o. pyret 325:-

Kommentarer
Love Oliwers mamma

Men guuud va söt klänning



Jag gillar POPs grejer

kram Love

2010-11-24 10:29:52 http://mommyatnineteen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback