flowers!

2010-05-11 | 23:21:57


jag glömde mina nycklar på jobbet igår, smart där emily, jag vet! jag är ledig onsdag + torsdag så söta jeannine plockade upp dem när hon slutade ♥ men iaf, det resulterade i att jag och engla hamnade i lekparken utanför vårat hus i 2 timmar innan christian kom hem och låste upp för oss, haha.

det blev en mysig eftermiddag och engla gungade i över en timme på en sådan där 'liggunga'. hon låg och pratade och fixade för sig själv min stjärna, hon är så söt när hon är i sin lilla egna värld. efter en stund studsade hon upp och plockade blommor till mig. ur tjusiga, right?

.. vi har numera spindlar i köket = ha aldrig maskroser inne!!

Kommentarer
mammaxtre

Lite fint med maskrosor i vas.

När jag var barn fick jag och mina syskon plocka maskrosor på tomten. 5 kronor hinken fick vi :-)



Pappa skulle inte drömma om att ta in och sätta dem i vas :-)

2010-05-12 06:19:54 http://mammaxtre.blogg.se/
hondjur

skrattar Självplockade blommor är bra! Spindlar är Mindre bra! Jag är livrädd för dom små krypen. Hua! Tur jag har både katt och barn som äter dom :D Haha! Ivf om man inte hinner stoppa ungen så äter hon allt ;) När tar det sluuut? ;)) Ha finaste dagen ni två nu! Kram!

2010-05-12 07:57:55 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback