onsdag

2010-03-03 | 08:11:26
måndag jobba , englaungen kommer hem ♥
tisdag jobba - möte med banken :D

onsdag ledig! 9.45 röntga levern , träffa jeannine & junie , träna
torsdag jobba
fredag jobba

gud har halva veckan redan glidit förbi ?

idag vaknade jag upp med en ångest som hette duga. det riktigt knöt sig i magen och jag fick lite svårt att andas. jag vill verkligen inte röntga mig, vill inte! även om läkaren (när jag låg inne för ett par månader sedan pga magsmärtor) sa att det absolut inte är något 'farligt' men han ville att man ska "kolla upp" min lever för han såg 'någonting' på bas-röntgen. som då gjordes.

så idag ska 'någonting' "kollas upp" och jag tror såklart det värsta. min läkare bad mig att inte tänka på det här och inte oroa mig men halå , vem sjutton oroar sig inte när något måste KOLLAS UPP? jag får smått panik. som tur är så ska engla & c med mig, pju!



efter sjukan så ska jag och engla till s-tuna c och möta upp jeannine och junie för lite fönstershopping (eller? jag säger det till c iaf haha) och lunch. funderar på att köpa till någon mugg till min ros-mugg-samling, jag ska kika och se vad som finns och behövs :)

just nu verkar engla inte kunna sluta mala om "när ska vi gå mamma? när ska vi flytta? när är junies kalas?" paaaniiik! haha. det är tur att man har en unge som håller en sysselsatt så slipper jag tänka på kommande röntgen ..

Kommentarer
Maria

Håller tummar & tår för att allt går bra med röntgen & det kommer det att göra!!

Tänker på dig.



Kram Kram

2010-03-03 08:57:47 http://sagafia.blogg.se/
Maja

Hoppas allt går som en dans! Skönt att du har gott sällskap med dig. Ta med dig någon Törnrosa-pysselbok eller nåt så du håller dig sysselsatt i väntrummet! ;-) Stor kram! Tränar du och din syster tillsammans nu? I centrum (sats) eller?

2010-03-03 09:05:19 http://majao.blogg.se/
carro

Vi får hoppas att röntgen går bra! =) förresten måste jag säga för tusande gången att de där kopparna är så SJUKT fina...ååh!!

ina-bina

Vad det än kan tänkas vara, är det förhoppningsvis inget allvarligt. Håller tummarna för dig!

2010-03-03 11:35:19 http://inabina.blogg.se/
Hondjur

Lycka till gumman!! Kramar!

2010-03-03 12:13:35 http://sagoelin.blogg.se/
Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Hoppas precis som ovanstående att allt går som på rosor:) och på tal om rosor så är dina koppar helt underbara....älskar att du kör OLIKA färger.



Hihi....vårat "hus" är på 60 kvadrat:) sen har vi iaf en gäststuga med veranda, ett förrådshus, lekstuga, pool och gräsmatta...så det är iaf liiite bättre än en lgh på 60 kvadrat på 15:e våningen:)



kramar

2010-03-03 13:14:54 http://styleandlifebyleia.se
carolina

det kommer gå bra =) jag gjorde datortomografi förut, dom hittade inget konstigt. kolla upp det, det är lika bra =)

grattis till lägenheten, fan vad kul! vi har 78 kvm, ni kommer få perfekt plats =)

2010-03-03 14:54:57 http://acarolinas.blogg.se/
maria, Livet med tre

Lycka till i dag.. det kommer absolut gå jätte bra. Men jag vet.. det är HEMSKT att göra sådana undersökningar.. jag har gjort en magnetröntgen och jag trodde det värsta. Visade sig vara nåt så vanligt som spänningshuvudvärk ;-) Men det är klart att man alltid ska kollas upp om det finns minsta misstanke om nåt annat.

Hoppas du får med dig nåt tjusigt hem från stan :-)

Kramar!

2010-03-03 15:57:18 http://livetmedtre.wordpress.com
kattis

Hej Emily!

Hörde från mamma att du köpt lägenhet. Vad glad jag blir! Hoppas det går bra på röntgen.

Du är verkligen en stark tjej.Kommer gå långt:)det vet jag.

Kramiz

2010-03-03 20:55:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback