sunday

2010-06-06 | 19:05:33
hela helgen har gått i raketfart ska jag säga er!

eftersom det egentligen inte varit min engla-helg, fast jag ändå har haft henne, så har jag försökt parera jobb, lill fröken och en hel drös med andra saker. vardagssysslorna har jag slängt åt fanders kan jag säga och tvätten har varit den sak som fått lida mest, så nu har vi någon form utav tvätt-maraton här hemma :)

man får försöka komma i kapp så gott man kan :) engla som börjat jobba sig upp till en stående nattvätare har bidragit en del till den växande tvätthögen (två nätter i rad har det vaknast i plask .. och inatt fick jag själv erfara de)

.. host ..

stackaren har haft sena kvällar vilket jag tror har bidragit till att hon inte vaknat till när hon behövde besöka toa. i fredags kom hon inte i säng förens vid 23 snåret eftersom vi var på studentmottagning och igår så var liza här och mös så engla ville ju vara med och uppe en stund :) inget mig emot.

imorgon är det dags för englas semester med sin pappa del 1. han har hennes sammanlagt 2x2 veckor i år och den förta delen faller sig bra eftersom jag ska till malaga om en vecka. det kommer säkert att bli toppen bra för engla, även om hon är lite svängig ... men så är det alltid innan, sen brukar det alltid gå super bra :) såklart!

nu ska jag försöka slänga iväg en drös av inlägg under kvällen med pix från helgen mm. see you later!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback