back from paradise!

2010-06-19 | 10:23:45
igår landade vi på arlanda efter en fanastiskt skön semestervecka i puerto banus - marbella! jag tror inte ni kan föreställa er hur skönt, lugnt och mys vi haft det. vi har vaknat vid 10 snåret varje morgon, gått ner till lilla butiken på hörnan och köpt färskt bröd. ätit en snabb frukost och sedan begett oss ner till poolen.

där har vi legat och njutit i några timmar under den mest klarblå himlen! :) vädret har verkligen varit på vår sida. sen har vi ätit lite lunch vid sisådär 16 snåret, semester tider jajjamensan! en kväll åt vi middag vid 23.30, haha, helt sjukt egentligen när man tänker efter men där nere levde vi verkligen i en helt annan tidsrytm. sola & bada på dagarna, kalasa och dansa sena natten och sen upp igen, underbart!

vi har varvat solfrossa med drinkar & skumpa på 'balkongen' (mer likt en terras på 40kvm!! se bilden för utsikten, åh!) killarna har fördruckit sig på kalla coronitas och spelat freesbe dagarna i ända, haha.

det var en dag, jag tror det var i tisdags? som jag fick smått panik och saknar engla så jag höll på att ramla av stolen och börja böla - fjantigt jag vet!! men det är en helt annan sak och vara hemma och hon är hos sin pappa men att vara långt långt borta och veta att det tar lååång tid att ta sig hem ger mig lite lätt ångest.

någon annan mamie som känner likadant??
eller är jag helt ensam som jag trodde ...

jag lyckades glömma min ena väska i bilen och självklart är det i den jag hade min kamera med sladdar och allt. så ja, ni får hålla er till tåls men ni kan räkna med ett ANTAL bildregns inlägg, fota har vi gjort kan jag lova! :)

nu är det back to reality och idag o imorgon ska jag jobba. jag har faktiskt längtat! för ni vet väl att vi har rea nu?? jag hoppas jag får fullt upp :) har verkligen verklige sett fram emot det, hur sjukt det än låter. visst är det underbart att bara vara, vända på dygn och inte ha några måsten men samtidigt så är jag en sucker för rutiner :) ikväll ska vi på 30års gallej och imorgon kommer min käraste hem ♥ fullrulle, yes!


den lilla blyga utsikten från terrasen (sorry för mobilbildsskitkvalité)

byebye värmen hello reality!

Kommentarer
Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥

Det är så att vara mamma. Det är ens barn som betyder mest för en o jag kan tänka mig att saknaden blir större för varje mil man är ifrån dom :)



Självklart har jag inte missat rean...blev en hel del hemklickat ;)



Kramar

2010-06-19 11:55:50 http://edvinsmamma.wordpress.com
Alexandra

Va roligt att du är hemma och bloggar igen.. :) har saknar den om jag ska vara ärlig! härligt att läsa att ni har haft det bra! semester är inte fel och speciellt inte utomlands! Ha det så bra på jobbet! Kram

2010-06-19 13:08:56 http://thesmalltowngirl.blogg.se/
juliasbullar.blogg.se

ååhå va skönt du verkar ha haft, underbart! :*

2010-06-19 16:36:51 http://juliasbullar.blogg.se/
vintageRetroPrinsessa

Underbart med semester :)

antar att du shoppa lite med :)



Njut av lill flickan nu :)



kram

2010-06-19 19:41:16 http://bambii.blogg.se/
Frida-FantastiskaMamman

Det är konstigt, först längtar man efter egentid sen när man får det så lääängtar men efter de små...men det är livet på en pinne för en mamma...

Hoppas att du får en fin start på veckan!!

Kramisar<3

Lina

Skönt att du är hemma, det har varit lite småtrist. / En trogen läsare ;)

2010-06-20 20:44:00 http://linaseto.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback