kväll.

2010-07-04 | 21:02:40
idag har vi hunnit med 3 olika stop. på morgonen var jag tight med tvättmaskinen och disken och till lunch - tidig eftermiddag så befann sig jag och engla hemma hos kim & johan. engla åt hemma bakade bullar, drack saft och kikade film. jag och kim hängav oss till fotografering av giffen - i magen då :)

jag stod på bord, stolar och pallar, stod på tå och tog bilder ur varenda vinkel. tror, eller snarare VET att vi fick till en hel del bra bilder! somsagt; alla gravid måååååste ha fina pix på magisarna! underbara minnen ..

nu är vi hos mamma och nannie med syster och familj. mamma o det andra åkte till kroatien imorse så vi har grillat ihop och barnen har badat. nu blir det en sommardrink och kidisarna ska straxt sova. lite svårt att få ner dem i normalt tempo när det äntligen får ses igen :) men snart så!


åååh!!

Kommentarer
Josefine, Blåeld

Är övertygad om att det blev fina bilder! Jag saknar att jag inte lät ta fler bilder då jag var gravid...



Svar: Jag ska till Visby imorgon till onsdag!



Kram!

2010-07-04 22:31:42 http://blaeld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback