söndag

2010-01-10 | 10:19:03
MIN DATOR ville aldrig starta igår!? Jag drog ur laddaren över natten och nu gick det prima att sätta på den igen, skumt. Är lite rädd att den sjunger på sista versen nu eftersom den strulat tidigare, men det är bara hålla tummarna,  jag har inte riktigt råd att behöva köpa en ny..

Igår jobbade jag några timmar på dagen och sen åkte jag hem till min lillgris och Nova som var på besök. Senare kom även Jossan, David och lill-Nikki. Mys! Vi åt god mat och sen satte vi oss alla framför tvn och brasan och såg på stjärnorna på slottet, som jag aldrig tidigare sett. Rätt trevligt program och yes jag är sextiofem ;)

Idag
jobba
städa
träffa C
åka pulka?

Kommentarer
Sara

min dator håller oxå på att ge upp, efter bara 3 år. dålig kvalité för nästan 8 tusen :P hoppas din överlever ett bra tag till!

2010-01-10 17:17:23 http://helgur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback