friday night out

2010-01-24 | 10:43:12

 

FREDAGS KVÄLLEN började otroligt bra på Golden Hits 80-tals show med tjejerna från jobbet. Drinkar, god mat, vin och många skratt. När det blev en stund av Michael Jacksson tema så var vi på topp, kan man säga :)

 

Sen gick det väl utför ... min mage började dra ihop sig och jag fick en magknip som inte hör till den här världen. Jackpott! Jag halvlåg i soffan och försökte hålla min och efter en stund visade det sig att Kim satt med samma sak, kul. Partypopers, oh yes.

 

Det blev för mig att ringa C som fick komma och hämta oss gamlingar vid 23 tiden. Jag tror nog det andra fortsatte länge, eller jag hoppas iaf det :)


Kommentarer
Carro.

USCH för magknip!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback