yesterdays

2010-02-11 | 09:24:29

 

DEN HÄR tjusiga köksrutiga klänningen inhandlades i tisdags när vi var i sollentuna c och strosade med Jossan och Nikki. "Perfekt sommar klänning", sa jag till Engla men tji fick jag. "Men mamma jag kan ha en långärmad tröja under". Och när fröken klädde sig själv, innan jag ens vaknat så blev resultatet detta :) sötnöt!

 

Igår sprang jag även på den  rosa varianten av den här klänningen och eftersom den inte kostar mer än en lunch så fick det bli den också! :) Engla blev glad som få, såklart. ni hittar den själva här.

 

klänning hm (ny! 99:-)

strumpbyxor noanoa

tröja polarn o. pyret


Kommentarer
Maria

cute dress



Mariamaliki.blogspot.com

2010-02-11 13:34:50
Martina

Men härliga unge du har, klätt sig själv och så söt! Fin klänning oxå, den vart jag sugen på men finns nog inte i mindra strl?!? Min dotter är ju en aning yngre..!



Ha de gott o ha en supernice helg, hoppas din/er alla hjärtansdag blir fyllt med mys!



mvh Martina

2010-02-11 15:50:27 http://martyshome.blogg.se/
carro

Det lyckades Engla minsann bra med, matchar och allt!! =)

Anna

Fin!

Ja det är verkligen en perfekt sommarklänning. Isabella och jag tittade på den i dag vid vårt besök på HM men den kom aldrig med hem. Hade jag sett att den inte kostade mer än 99 så hade den nog kommit med hem även fast Isabella valde en massa annat :) Det får bli ett återbesök helt enkelt!



Kram kram

2010-02-11 21:42:45 http://anderssonlindstrom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback