roses

2010-12-12 | 21:20:43

klocka till köket?


idag har jag varit en sväng med mamma och jossan till sickla köpkvarter för att handla lite julisar och byta en av nikkis födelsedagspresenter. jag måste börja med att säga att jag inte alls gillar sickla .. det är otroligt rörigt bland butikerna och den butiken jag ville hitta hittade vi aldrig? det var liksom reklam om den? nä mi no like!

jag hittade iaf en grej. den här klockan! jag gillar ju lite lantlig stil, vitt och lite blandat med modernt, ni förstår precis eller hur? haha, okej lite luddigt kanske! nu är iaf bara frågan var den ska upp .. den "tickar" så det kommer inte bli i något sovrum utan i köket eller vardagsrumet. men har man klocka i vardagsrumet? blir nog i köket men då är frågan var i köket? jag ska försöka fundera ut något .. kanske något måste ryka? hm ..

klocka chili


Kommentarer
Hondjur

I köket! Och du måste ha den! Den är heelt fantastisk! Jag har drägglat så länge efter den! Wooh!

2010-12-12 23:01:08 http://etthondjur.blogg.se/
vintageRetroPrinsessa

snygg klocka :)

klockrent ;)



ha det finast :)

2010-12-13 19:59:17 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback