La Petite magazine

2010-12-08 | 20:33:30

la petit magazine

det var den här tidningen som engla jobbat för idag, la petite! en ny form utav tidning som jag tror enbart finns  att bläddrat runt i på nätet? jag har suttit länge och väl på deras hemsida och med "issue 1" och "issue 2" .. gud jag är helt såld! jag älskar bilderna, artiklarna och ja .. det mesta! att sådant finns på nätet är ju riktigt fab, helt gratis oxå!

kul iaf att engla gjort jobb för dem. det numret kommer i februari, kanske att det var nästa numer rent av? jag vet att jag hörde något om att den kommer ut rätt sällan? men ack så kul iaf :) ska lägga upp dem här när ja ser dem!

Kommentarer
Vilma Palmqvist

Hej! stort tack för en underbar blogg. Jag följer dig och ditt barn med spänning. Du är otroligt bra på att uttrycka dig och du skriver fantastiskt bra. Min kompis och jag var till fotografiska museet för att "titta" på hennes kompis barns fotografi. Brevid det fotot satt engla. Vilka fantastiska bilder alla tre. Jag undrar vem som köper dom. Tavlorna lär kosta c:a 20 000kr/ st. Lycka till med bloggandet. Hälsningar Vilma

2011-11-24 13:55:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback