underbara gotland!

2010-04-25 | 21:32:06

pappa bror & dotter ♥


åh som jag saknat luften, stämninge och rytmen här, allt är så annorlunda! samtidigt som jag trivs när jag har mycket och göra, saker händer omkring och det är livat så kan jag inte nog säga hur mkt jag uppskattar att bara vara. här finns det inget annat att ta sig för än att just njuta av livet, leka och ta det lugnt. jag tror alla skulle behöva det här!

vi kom fram till huset vid tolv igår natt men engla var inte sen med att studsa upp straxt efter 7 imorse, jag såg till att snoosa tills klockan iaf passerat rimmliga nio. efter frukost så gjorde vi oss klara för en tur ner till stranden i lickershamn. vi packad korv, egen gjord potatismos, dricka och fika och begav oss.

på stranden var det inga konstighet att ta av sig fleecen och sitta i en tunnkofta, det var värme & sol! barnen sprang och kastade sten och hade sig tills korven var grillad. annat var det när vi var här i höstas, minns ni? då var det inte riktigt samma väderläge och tjocka jackorna var på :)

Kommentarer
Carolina - Mamma till Minna

Gotland är verkligen härligt! Men för mig blir det inte mycket mer än en vecka där om sommaren..

2010-04-26 08:58:18 http://livetmedlina.blogg.se/
Mammaxtre

Vilka fina bilder.



2010-04-26 18:44:25 http://mammaxtre.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback