...

2010-04-29 | 14:59:03

dagis ringde ; "engla kräks, hon är sjuk". helvete!! altså vad är det me,d kidds och deras tajming? hon är hämtade nu och ligger och vilar sig. det var ingen avancerad kräkning utan en 'spottkräkning' som fröken kallade det. hon har ingen feber eller mår dåligt på annat sett men hon är trött som tusan. nu ligger hon och snarkar i sin säng ♥

jag ringde sjukvårdsupplysningen och  efter att ha dragit upp hennes symptom och förklarat lite omstädigheter så sa hon att det mest troliga är att det är utmattning. för vissa så ter det sig så att man tydligen kräks när man är trött och kan få huvudvärk som engla sagt att hon har. vila blev ordinationen!

min kollega sofie är verkligen ett riktigt ♥ jag kom tbx handfallen från lunchen och gormade med gråten i halsen att engla var sjuk. stackaren får stå själv nu - åtta! nu återstår det att se hur min fröken mår när hon vaknar, troligast är väl att jobba inte är att tänka på. men vem sjutton kommer vilja ta min valborg-stängning!?

Kommentarer
Liza

Äh, va fasen är valborg egentligen. har aldrig förstått de.

Jag kan hjälpa till att övertyga dom om att det inte är något speciellt :P

2010-04-29 18:58:11 http://entvatankar.blogg.se/
Mammaxtre

Att vabba drabbar alla föräldrar ngn gång. Klart någon kommer att ställa upp att ta ditt pass imorgon.



Hoppas hon kryar på sig snart.

2010-04-29 20:38:53 http://mammaxtre.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback