bestfriends

2009-09-07 | 21:25:38


Bild.



JAG HAR ta mig tusan den bästa vännen man kan ha! Min Liza. Hon far land och rike runt för min skull, flyger över hav och letar skor, smink och dofter. Gör en tvärvänindning med bilen för att jag ska få ett par skor som jag hysteriskt fått för mig att jag bara SKA ha (det svarta gubb-skorna till höger). Hon gör det mesta om jag ber henne. Det är smått fantastiskt att ha en vän med den egenskapen, de vårdas ömt ska ni veta. Iaf, till skorna. Jag fick i små panik för mig att det svarta skorna fullkomligen ropade på mig från datorskärmen och L for till stan, trots att hon var på G hem. Nu är det mina och blanka och fina. Ni får se mer imorgon.

Skor topshop.

Kommentarer
Barnens Hjältar

That´s what friends are for :-)

Gulligt av henne ..

Ha en riktigt fin kväll!

2009-09-07 21:27:28 http://barnenshjaltar.blogg.se/
Malin, mamma till Alice & Lowe

Härligt med en sån vän, önskar jag med hade en sån! :) Håll hårt i!

2009-09-07 21:46:27 http://alicesmamma.blogg.se/
Siss J

Nu får du väl ge dig! Herre gud! Nu har du väl skor så det räcker å blir över....

Puss

2009-09-08 08:27:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback