Friday night.

2009-11-13 | 22:00:34
NU HAR det kikats idol här, druckits gott vin och mysts i soffan. Engla däckade för inte allt för länge sedan i sängen på båttenvåningen, hon vågade sig inte upp och somna själv i vårat rum, haha. Hon tar efter sin mamma. Jag är livrädd för att sov där uppe, det kan ha att göra med att jag och C såg den här för någon vecka sedan. Hm. Som tur är så kommer min lillasyster Ulrika och joinar oss där upp inatt, hon kommer med färjan halv tolv ikväll. mys!

Tycker ni inte att jag är väldigt praktisk som svassar runt i dessa skor på landet? Jag hade en stark känsla av att jag var OTROLIGT praktisk som tog på mig dessa och tänkte lite för mig själv 'detta är verkligen ett par all-väders-skor, perfa, då behöver jag bara ett par!'. Sen har jag fått små skratt och frågor liksom "ska du ha det där på dig!?" när vi tex gått till stranden. Jaja.. jag kanske inte är den mest praktiska personen.. men men.



Mina lovers från Nilson.

Kommentarer
Liza

Saknar dig med! har smsar dig - vet inte om du sett det.

Ja, det får vi verkligen göra.

Hihi jag "spikade" upp tavlorna med mina grå-begia Zara pumps haha..

Ska hoppa i säng nu, super trött. Älskar!!!

2009-11-13 22:34:16 http://entvatankar.blogg.se/
Emma

Kolla med idol. Och kan säga att jag tyckte gott både Eddie och Reza kunde åkt ut!



Sv: Ja viste var det sött av honom! :)Han gör det rätt ofta, speciellt Kramissången hehe :)

KARIN

Sådana där skor vill jag ha! Jättefina. :)

2009-11-15 11:55:41 http://karinbylund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback