volume

2009-12-15 | 09:16:36

ÅH HERRE min get vad snön väller ner utanför fönstret! Jag hade turen att få hjälp av Nannie att lämna Engla imorse, pju. Sovmorgon i like. Dock så fasar jag lite över min utsvävning till stan som snart komma skall. Jag har ungefär 2473 julklappar kvar att köpa så det är bara sätta igång! Som tur var har jag Liza med mig i rusket :)

Innan jobbet igår så fick jag en liten uppenbarelse. Hårspray, en riktigt jäkla grym hårspray med volume behöver jag! Frisörskan rekommenderade mig den här från Osis. Jag har deras 'dus  tit' sedan tidigare och det älskar jag så nu återstår det att se om mitt platta tråkiga hår kan få lite volume med den här sprayen.

Kommentarer
simone

Haha GET! :D

2009-12-15 12:18:02 http://fattybom.blogg.se/f
Kadri

Det var många julklappar du har kvar o köpa. Jag köpte mina i augusti

Maria

Den där sprayen måste jag prova!

2009-12-15 18:05:49 http://maariahs.blogg.se/
Carro.

ååå finns det i spray med.. det där måste letas upp och testas!! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback