Onsdagen

2009-12-02 | 22:42:45
NEJ NI det verkar inte bli någon vaccinering för oss :( man måste vara frisk längre än vad Engla har varit sa sjuksköterskan idag. Måste alla säga olika helatiden? Det gör ju så man velar och man vill ju inte vara 'den dåliga' föräldern som gick och vaccinerade fast man inte borde ha gjort det. Det är tydligen så att om det ligger kvar någon yttepytte sjukdom i kroppen så kan allt blomma ut till världen kalas sjukdom om man vaccinerar sig. Det har vi inte lust med, nej nej.

Istället har vi spenderat dagen med min fina syster och hennes söta mage. Vi har gjort sollentuna C, Netonnet, Jysk och Stinsen. Julklappar yeah yeah! Tidigare hade jag ett paket klart, efter idag kan jag lova att jag har betydligt fler. Sen är det väl som alltid att man inte enbart kan komma hem med julklappar utan lite smått och gott till sig själv.. show you imorgon!

När vi kom hem i em så var Engla trött trött men tjatade ändå konstant om att göra pepparkakshus. Jag får nog införskaffa ett imorgon när jag ska jobba så vi får pyssla med det imorgon kväll. Yepp, så får det bli.


 


Kommentarer
Petra

Måste ta mig till sollentuna c har ju inte varit där ännu:( så söt hon är Englan ,hoppas pepparkakshuset blir ordninställd i morrn då;)kram kram

Isabel

Härliga bilder!

2009-12-02 23:10:13 http://vivalavida.blogg.se/
modemix

aw, jätte söt e hon:)

2009-12-02 23:14:13 http://modemix.blogg.se/
Petra

Vad konstigt vår bvc och vårdguiden säger att bara febern är borta och dom inte är i början på sin förkyldning är det lugnt.. jag vaccinerade benjamin nån dag efter hans febervecka. Det gick hur bra som helst! Konstigt att dom säger olika :( :(

2009-12-03 09:50:34 http://petraplutt.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback