upp med tuppen :)

2008-03-08 | 08:04:19
Engla älsklingen väckte mig för en halvtimme sen och hade ett hårstrå i munnen. Usch, man vet hur irriterande det är, men hon satt dät gott o väl 5 minuter och pillade för att få ur de.

Idag bär det av till Nickis äventyrslek i Näsbypark. Det är något ställa där barnen får leka av sig i hoppborgar, klätter grejer och rusch banor. Jag är väl lite för tung tyvärr för att åka med, men jag tänkte springa efter henne iallafall, haha.

Ikväll blir det melodifestivalen med älsklingen C. Kanske också godis, men det är bara om jag verkligen VERKLIGEN är sugen. Annars är det bara dumt, och jag har inte varit speciellt sugen de sista dagarna. 6 dagar sen var det jag tog en godis bit :) tycker faktiskt att jag är duktigt!

hej hej

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback