Shoes från Vincent

2008-03-06 | 15:45:41
image165


Jag var på en sko och väsk outlet vid Gärdet imorse vid 8 tiden. Dom skulle inte öppna barnskor avdelningen förens imorgon men jag fick lite förtur för att jag var där så tidigt. Kom över dessa söta skor från Vincent. 100kr/st. Det är ingenting för Vincent skor vill jag lova. Dom hade masa pippi skor också men jag gillar inte stora märken och figurer på kläder och skor. Blommor är finare!
Är super nöjd :)

Blev inga skor för min del dock. Orkade inte rikigt engagera mig i allt slitande och ryckande. Köpte en svart hög myskjol på Gina sen istället, så jag är glad, hehe. Men för er som orkar så har dom öppet hela helgen!

hej

Kommentarer
Liza

Ååh va fina gummistövlarna va :D

2008-03-06 18:18:08 http://entvatankar.blogg.se/
Pauline

Hejje! Nu är kjolarna klara! (:
En i samma färg som Estridhs, och en som är brun. Det enda bruna strechtyget som Olssons hade, men jag tycker det blev sött! Sidenband i midjan också (: Hopppas du också blir nöjd. Jag tänkte, fall de inte skulle passa så är det bara att du skickar tillbaka dem så kan Estridh få att växa i, så gör jag nya till Engla. Så jag skickar dem till dig imorgon, om du skickar din adress? Om du inte vill skriva i bloggen så mejla till adressen ovan. Ja, hoppas du (och Engla såklart!) blir nöjda!

Kram P

2008-03-06 23:31:55 http://www.sofiapauline.blogg.se
Pauline

Jag vet inte om du kunde se min mejl? Äsch, här är det iallafall!

[email protected]

2008-03-06 23:33:23 http://www.sofiapauline.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback