Pix från dagen

2008-03-03 | 22:09:56
image143 image144


Flingan och jag begav oss till Polarn och Pyret efter dagis för lite snabb shopping av leggings, tishe och en bedårande tunika. Väl hemma så sätter sig Engla tillrätta vid matbordet med halsbandet på huvudet ( - Jag är en prinsessa!) och börjar göra pärlplattor. Gulle barnet.

Jag och Liza gjorde Söder idag också så ett par byxor rikare är man och 400kr fattigare. MEN; dom va grymma och jag har letat som en dåre efter liknande byxor. Så det var mer som en investering. Kanske ni får se imorgon?
Känns som jag lovar o lovar saker som jag aldrig håller, slut med det nu! HA!

(Börjar nästan gråta när jag insåg vilken hemsk hemsk upplösning det blir på bilderna med min mobil. Är man i dagsljus så är dom OK men aldrig mer än så iaf. Nu ska jag börja släpa på min Canon!)

Kommentarer
nathalie

gud är du rik eller? haha! :P

2008-03-04 14:31:05
Liza

haha jaa Em är du det =P haha

Jag hoppas Engla tittar på madicken nu :D
PUSSS

2008-03-04 17:57:01 http://entvatankar.blogg.se/
Liza

haha :D grymt!!
Min moster ringde och frågad eom jag kunde jobba me en kille där på hennes jobb om jag fattade rätt ska vi hänga på universitet och åka bil haha.. kanske stöter på robert.. =P

Ringer senare..

Puss på er allllaa :D

2008-03-04 19:05:00 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback