lördag kväll

2008-03-08 | 21:21:32
image185



Tycker hon är så otroligt snygg. Väldigt flick gulligt men endå så stenhårt coolt. Jag längtar så jag håller på att dö efter liiite längre hår. Bara lite, ungefär sådär. Det svider bokstavligen fortfarande till i hjärtat när jag tänker på att jag går runt och ser ut som en kille.

Köpte mig kjolen jag skrev om förut. Den fanns kvar i Kista. De är det andra blommiga plagget för våren. De andra va koftan jag visade. Jag vill så gärna ha en klänning men ni skulle bara veta hur kräsen jag är när det kommer till blommor. De får inte vara jobbigt jämt, inte jobbig svag eller stark färg osv. Men men, såg en sjukt cool i en blogg nyss från Beyond Retro. Men ja.. de va den det :P kanske skulle ge den affären lite mer tid. Jag brukar mest göra ett lite svep med blicken över butiken och komma fram till att det inte är något för mig.
Juste, ett par ballerinas i svart med rosett fick följa med hem också, dö billiga, 149:- på dinsko. Säkerligen inte värsta kvaliten men dom va söta och "bra" :)

puss hej

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback