jäkligt grå dag..

2008-03-09 | 14:48:18
Ja det va ingen lycka att vakna med regn smattrandes mot rutan direkt..

Igårkväll kikade jag på Melodifestivalen med C och hans kommis Fredde. Jag åt popcorn, kiwi och mango. Fredde åt däremot godis. Känner mig verkligen duktig som kan hålla mig från godis. Nu är jag inte ens så speciellt sugen längre, äter hellre någon kaka och så till fikat än hets äter en godispåse.

Skulle ha sytt upp mina nya monki jeans också men jag kom inte så långt. Tror som Cs mamma sa att jag ska tvätta dom först för att se hur mycket dom krymper, så det blir att vänta tills dom torkat :)

Idag har jag lagt pärlplattor med Engla, varit i kista och myst och pussats. Hade tänkt dra ut Englas trehjuling nu på eftermiddagen men fy sjutton vilket rusk väder! Blir till att hålla sig inne. Ska försöka lägga upp på tradera och finslipa på vårat arbete som ska vara inlämnat vid 18.00.

image186image187image189image188


Lille grisen leker vid fönstret. man kan ju iallfall titta ut, men man håller sig faktiskt helst inne en dag som denna..

Ha de mys

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback